برگزیده ای از اتفاقات روز در دنیا

بروزترین اخبار دنیا را از وبلاگ ما بخواهید

برگزیده ای از اتفاقات روز در دنیا

بروزترین اخبار دنیا را از وبلاگ ما بخواهید

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ب.ظ

۰

آیا هنوز از سرنوشت برجام درس نگرفته اید؟!

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ب.ظ

 

 

واکنش‌ها به اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با نشریه آلمانی «اشپیگل» که در آن گفته بود «دولت ترامپ می‌تواند گذشته‌اش را جبران کند، تحریم‌ها را بردارد و به میز مذاکره بازگردد» ادامه دارد.

به گزارش مشرق، واکنش‌ها در روزهای اخیر پس از مصاحبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با نشریه آلمانی «اشپیگل» که در آن گفته بود «دولت ترامپ می‌تواند گذشته‌اش را جبران کند، تحریم‌ها را بردارد و به میز مذاکره بازگردد» ادامه دارد.

 

*مذاکره مجدد با آمریکا خلاف ضوابط راهبردی تعیین شده رهبر انقلاب است.

 

سیدقاسم جاسمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیگر نماینده‌ای بود که در این درباره اظهارات اخیر محمدجواد ظریف تاکید کرد: ارها در کمیسیون امنیت ملی به وزیر خارجه تذکر داده‌ایم که به جای تمرکز انرژی و وقت زیاد برای مذاکره درباره برجام و شکست آن و فرجام عبث آن، انرژی خود را صرف ۱۶-۱۷ کشور همسایه می‌کردید نتایج بیشتری به  دست می‌آمد.مذاکره مجدد با آمریکا خلاف ضوابط راهبردی تعیین شده رهبر انقلاب است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: طبق آموزه‌های دینی به ما متذکر شده‌اند نباید مومن از یک سوراخ چند بار گزیده شود لذا نمی‌دانم چرا دولت و دولتمردان بحث مذاکره با آمریکا را پیش کشیده‌اند در حالی که ایالات متحده به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۶
Mohammad Morovvati

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی